Kanały marketingowe STERN EL-ANSARY PWN defekt

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 23,00 zł 23.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 5A12-235CB

Opis

Kanały marketingowe

Książki posiadają drobne defekty w postaci rys i zagięć na okładce!!!

ISBN:83-01-13739-8

EAN:9788301137397

Cena det.:(brutto)39,00 zł 

Należy do serii:

  • PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Autor:

  • Louis W. Stern
  • Adel I. El-Ansary
  • Anne T. Coughlan

Tłumacze: Błażukiewicz Anna, Butrym - Karaś Magdalena

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Oprawa: Miękka

Format: 17.0x24.0cm

Liczba stron: 651

  • Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl